filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Gardner White once again NOT honoring their warranty on our Serta I-Series King Size Mattress. Gardner White actually has a team that goes around and measures the lumps that form in Serta mattresses they sell. The defective lumps in the mattresses are only considered defective when it escalates to a certain size. Their "trained technician" actually told us "it is defective...but not defective enough for warranty yet"...WTH? If you have a professional lump measuring team, I think it is safe to say you have a lump problem! Hopefully all our complaints to BBB, Consumer Protection Agency, AG Consumers Watch, and Help Me Hank will sway their super cool lump finders to find my lump to be big enough to replace our 2300 dollar mattress. What a fricking joke!
Totally unprofessional. Money grabbers, beguling sales, inept service. They lead you on with fantastic sales and then show their true side with a 'gordian knot" of predatory practices. Total scam!!! If you have a problem they pass the buck around to many "by the book"...
Read more
#1303018
Reply to reviews
Show

Gardner White Furniture - Dishonest sales lady!!

Was promised same day delivery and got lies. After cancelling the order then you get herassed by phone calls from the other sales people, trying to make it right. Don’t like liars that lie to you for a sale!!
1.8
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
#1301575
Reply to reviews
Subject: Good morning this is Susan tawfik I need to talk to you about my credit I already pay my credit in fall and I have a phone call from one of you told me if I pay $143 •06 it will be the last payment is my record was a payment in 12/26/201I played $40.33... On...
Read more
#1290669
Reply to reviews
Subject: Good morning this is Susan tawfik I need to talk to you about my credit I already pay my credit in fall and I have a phone call from one of you told me if I pay $143 •06 it will be the last payment is my record was a payment in 12/26/201I played $40.33... On...
Read more
#1290665
Reply to reviews
So unhappy with Gardner White, almost knocked over by a sales associate when we entered the door, she did find the dining room table we wanted wrote it up in a snap,we paid for it and was told after the sales was complete that it was on a backorder, we said we weren’t...
Read more
1.7
#1289792
Reply to reviews
Show

Gardner White Furniture - Bed brpke in 1 mo.

The. Screw was in to tight
1.6
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
#1285939
Reply to reviews
Show

Gardner White Furniture - Worst experience EVER

partial Delivery, no customer service, lied to about availability of chairs, no follow up calls from them, no delivery of chairs We ALREADY PAID FOR, contacted customer service and no one bothered to contact us... so I have an incomplete dining room set, and not one person there cares enough to call me back! Inexcusable!! We will be requesting a full refund and will never return here again
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Reliability
Staff
#1263590
Reply to reviews
We applied for credit online and were approved immediately. I am an authorized user on my husbands acct. I asked specifically if he needed to come in and show his Id and was told they could verify it without that. We verified everything and signed for it, set up...
Read more
Anonymous
Lewis Armstrong

Hello,I am very sorry that you had this experience, we are continually improving our processes and communications, thank you for your honest feedback. Your business and feedba...

1.0
#1257482
Reply to reviews
Gardner White Furniture - PLEASE DONT BUY MATTRESS and MATTRESS PROTECTOR from here!
Please dont buy mattress from here. I bought it for $1500 and it got ripped on the side within 8 months for no reason. I bought accidental protection plan also from them. they sold mattress Protector also for $100. When I inform about this problem to Gardner-White,...
Read more
Anonymous
Faicel Haggui

Please Do Not buy a mattress from here! Horrible experience! Horrible customer service!!!

Anonymous
Muthukumar

Cleaning people came and cleaned my mattress. Could you please let me know what will be the next step?

1.0
Product
#1247878
Reply to reviews
purchased a mattress at Gardner-White Furniture store have not had the mattress a year and the mattress has begin to sag. I went to customer service twice , in the Taylor store. They sent a tech out the first time he came and said we needed to have the mattress clean....
Read more
Anonymous
DM

I now know what we are up against. Our mattress is also sagging in one area and calling for service today. I think we should consider class action if they are lying to everyon...

Anonymous
Lewis Armstrong

Hello ,I do apologize for the inconvenience we are continually improving our processes and communications, thank you for your honest feedback. Your business and feedback are i...

1.8
Product
#1243738
Reply to reviews